Piffat till barnens sovrum⭐️

Decorated in the children's bedroom🌟

mf

Middag i Västra Hamnen med tre små bönor till klasskompisar. Inte illa, och med mina nya skor i silver. Swag 😎

Dinner in the "Western Harbor" 😂with three cuties as classmates. Not bad, and with my new shoes in silver. Swag.

mf

I väntan på behandling inspereras jag av en bok från biblioteket med Vegansk mat. Kan vara kul att prova något nytt?

In anticipation of treatment, I am inspired by a book from the library of Vegan food. Could it be fun to try something new?

mf

Igår flög vi till England, Gatwick för att sedan ta oss till Dover där det blir bröllop idag. På kvällen mötte vi upp gamla vänner från Italien och hade en härlig grillkväll! Midsommar blev inte tradition men den var ta mig bra ändå!

Yesterday we flew to England, Gatwick and then we head to Dover where there will be a wedding today. In the evening we met old friends from Italy and had a lovely barbecue evening! Midsummer did not get traditional but it was good for me anyway!

Dags att lägga penseln.

Time to put down the brush.

Tidig morgon mot förskolan, Malmö sover 😴

Early morning towards the preschool, Malmo is asleep 😴

mf

En kvällspromenad i detta sommarväder☀️ älska!

An evening walk in this summer weather ☀ love!

mf

Nu drar vi till playan och hänger😎

To the beach we go😎

mf

Så var det fredag! Regn, sol, regn, sol och så lite mer regn. Heja svensk sommar!

Then it was Friday! Rain, sun, rain, sun and so little more rain. Hello Swedish summer!

mf

En lång vecka på förskolan är snart slut, spinning stod på schemat och imorgon är det helg! Höllviken väntar och förhoppningvis ☀️☀️☀️☀️

A long week at preschool is about to end, spinning was on schedule and tomorrow is the weekend! Höllviken awaits and hopefully ☀️☀️☀️☀️

mf

Ännu en härlig sommardag med familjen💕🌸

Another lovely day with the family🌸💕

mf

Träning på morgonen och nu åker vi till Höör för sommarlunch hos farfar med hela familjen ❤️

Training in the morning and now we go to Höör for summer lunch at grandad with the whole family ❤️

Underbar dag i Västra Hamnen 🍰💕🍓

Wonderful day in Västra Hamnen ☀️🍰💕

mf

Något trött efter en intensiv vecka i England och på nya jobbet i Malmö. Nu blir det Sats och senare är det kalas för vår lilla Belle som blir 1 år! 🎂

Slightly tired after an intense week in England and on my new job in Malmö. Now it's time for the gym and later is the birthday party for our little Belle who gets 1 year! 🍰

mf

Denna månad. Men, vart tog solen vägen?

This month. But, where did the sun go?

Blev inte som planerad.

Igår begav vi oss till flygplatsen, var där två timmar innan vi skulle åka och gjorde allt sånt man gör på en flygplats. Väntar och väntar. Flyget blev sedan försenat av tre olika anledningar var av inga var rimliga. 1. Där fanns ingen personal till flyget, 2. Personalen var sjuk och 3. De hade fastnat på vägen. Sen när personalen kom ställdes flyget in, vi skulle alltså flyga 18.20 och kl 20.40 fick vi beskedet. Där efter fick vi olika information om vad våra alternativ var för att komma hem. 6 timmar på en buss till Gatwick eller boka ett eget flyg som Easyjet sen återbetalar. Vi valde då att boka ett eget flyg med sas för morgondagen och de fixade ett rum på Hilton hotel. Idag var detta flyg även försenat en timme.. shit happens antar jag. Nu är vi väl hemma och det är rätt skönt. Ris till Easyjet.

Was not as planned. Yesterday we went to the airport, and was there two hours before we left and did everything you can do at an airport. Waiting and waiting. The flight was then delayed by three different reasons, none of which were reasonable. 1. There were no staff to fly, 2. The staff were ill and 3. They were stuck on the road. Then when the staff arrived, the flight was canceled, so we should have been going at 18.20 and at 20.40 we were told. After that we got different information about what our options were for coming home. 6 hours on a bus to Gatwick or book your own flight as Easyjet late repays. We then chose to book our own with sas for the morning and they fixed a room at the Hilton hotel. Today this flight was also delayed an hour .. shit happens I suppose. Now we are well at home and it's pretty nice.

För denna gång!

Härlig eftermiddag i regnet på Bettys💁 Dags att sova, imorgon går flyget mot Danmark kl 18.

For this time!
Lovely afternoon in the rain at Bettys💁 Time to sleep, tomorrow, the flyght to Denmark leaves at 6 pm.

mf

Ute i regnet, mild och härligt! Det är något med England som får en att känna sig som hemma🌱

Out in the rain, mild and beautiful! There is something about England that makes one feel at home🌿

mf

Sista dagen och imorgon bär det av mot Sverige igen där ett nytt arbete väntar. Dagarna har gått snabbt, för snabbt! Men till midsommar åker vi till London för ett bröllop och i början på augusti kommer vi tillbaka hit igen innan semestern på Mallorca 🍦👙☀️ Snart blir det afternoon tea på Bettys cafe!

Last day and tomorrow, we go back to Sweden again where a new job is waiting. Our days have gone fast, too fast! But for midsummer we go to London for a wedding and in early August we will be back here again before the holidays in Mallorca. ☀️👙🍦Soon there will be afternoon tea at Betty's cafe and tea rooms!

Enormt så starkt.

❤️

Incredible powerful.

mf

Utflykt vid havet, något helt annat än Höllviken där jag är uppvuxen. Fish and chips, glass, havet och mys med familjen Gilhooly. Och lite fågelskit i håret!

Trip by the sea, something completely different from Höllviken where I grew up. Fish and chips, ice cream, sea and cozytime with the Gilhooly family. And a some bird 💩in my hair!

God mat i Ilkley!

mf

Framme vid James föräldrahem vid 02.00 engelsk tid. Så in i bänken va trött och något irriterande då kvällsflyget blev ännu senare än sagt. Men nu ska jag inte gnälla! Frukost i England och det är mini-weekend🤗🤗

mf

Är en timme sena😂 men nu sitter vi här påväg mot England. Bättre sent än aldrig✈️

mf

Avklarat! Tentan gick bra och nu känner jag mig helt plötsligt lite tom. Har lärt känna både mig själv och nya vänner för livet. Nu är det sommar och jag kan se fram emot en ny termin i höst med er💕

mf

Åh som det känns i magen inför denna muntliga tenta. Jag har känt mig så säker under hela projektet fram tills nu då allt känns helt tvärtom! Kl 10, få det gjort helt enkelt 🐥