En ängel.

2kommentarer

 
Världens finaste, snällaste och mest omtänksamma mormor v Jag kommer att sakna dig otroligt, oändligt, jobbigt mycket. Himlen tog en ängel från vår jord igår, en mycket älskad människa som var så himla go mot allt och alla. Jag kan inte förstå, eller jag vill inte förstå att du inte finns med oss längre. Vem ska nu hålla tal och läsa upp dikter när vi träffas? Det finns så mycket med dig min mormor som jag kommer att sakna, varje dag tills vi ses igen. Det finns ingen som du, en så posetiv människa som alltid såg det goda i livet. Jag älskar dig, det kommer jag alltid att göra v

The world's dearest, kindest and most caring grandmother. I will miss you incredibly, immeasurably, very hard. The sky took an angel from our earth yesterday, a much loved person who was so amazingly kind against everything and everyone. I can not understand, or I do not understand that you are not with us anymore. Who's going to make speeches and read poetry when we meet? There is so much of you my grandmother that I'll miss, every day until we meet again. There is no one like you, a so posetiv person who always saw the good in life. I love you, I always will do.
 
mf

2 kommentarer

Anonym

22 Mar 2014 14:23

<3

Mamma.

29 Mar 2014 00:40

Hon är med oss Mikki. Hennes kärlek är här, och den värmer. ❤

Kommentera

Publiceras ej