Dålig karma eller bara fett klumpig?

0kommentarer

Jag har haft lite otur på senast kan man kanske säga. Förra måndagen dök jag rätt in i en snöhög och kunde inte komma loss (man kunde endast se mina pjäxor!) och James var tvungen att gräva ut mig.. Jag har aldrig varit så rädd och panikslagen. Man ska verkligen vara försiktig! Och sen har vi igår. Igår efter jobb mötte jag upp Sebastian och Simon i pisten för lite åk. Jag skulle vid ett tillfälle gå på toaletten (en italiensk som endast består av ett hål i golvet villsäga). Så jag drog ned mina skidbyxor och såg hur min iphone hoppade ut ur fickan.. Ned mot hålet och blooooop sa de. Min telefon må vara gammal och sleten men fan asså! Så min reaktion var "Neeeeeeeeeej!!" sen dök handen ned i hålet. Min första tanke var när jag fick tag på den "låt inget annat komma upp nu också...", det gjorde det inte tack och lov! Så efter att den dog igår fick jag lägga den i en stål med ris och idag fungerar den faktiskt:) Från och med nu är det stängda fickor som gäller.
 
I've had some bad luck latley I might say. Last Monday I dove right into a pile of snow and could not get loose ( you could only see my boots !) And James had to dig me out .. I have never been so scared and panicked . One should really be careful! And then there yesterday. Yesterday after work I met up with Sebastian and Simon on the piste for a little skiride . I was at one point going to the toilet (an Italian consisting only of a hole in the floor that is) . So I pulled down my ski pants and saw how my iphone jumped out of the pocket .. Down the hole and blooooop it said. My phone may be old but damn! So my reaction was "NOOOOO !" then my hand dived downhole . My first thought was when I got hold of it "let nothing else come up now with it... " , it did not thankfully! So after it died yesterday I put it in a steel with rice and today works indeed :) From now on, it is closed pockets!
 
 
mf

Kommentera

Publiceras ej