24 år

1kommentarer

 
Världens bästa födelsedag!
Nu är jag 24 år sen en vecka tillbaka imorgon, James grattade mig med ett par as coola solglasögon. Men inte nog med det fick jag en fin liten grej från mormor, farmor, farfar&Karin, morfar&IngaBritt. Sen på onsdagen blev jag överaskad med HeliSki från James, pappa och mamma. Helt galet va kul! Åhhh!!
 
The world's best birthday!
I am now 24 years since a week back tomorrow, James congratulated me with a couple as cool sunglasses. But not only that, I got a nice little thing from grandma, grandmother, grandfather & Karin, grandpa & Inga Britt. Then on Wednesday, I was suprised with Heliski from James, my father and mother. Crazy huh fun! Ahhh!
 

mf
 

1 kommentarer

Mammi.

18 Jan 2014 16:25

Mikki min! Låter ju som att din födelsedag inte kunnat bli bättre!! Jag var hos dig i tanken varje minut.!! Puss.!❤

Kommentera

Publiceras ej