Manchester England England!

0kommentarer


I tisdags åkte jag till England. Mamma hade lyckats boka sin biljett till Italien runt samma tid som mitt flyg, så vi kunde vara tillsammans på flygplatsen ett tag.
 
Efter att ha varit hemma under drynt en månads tid känns det lite konstigt att åka iväg från allt. Man får trots allt rutiner i vardagen. Sen har jag också fått bo med mamma i världens finaste stuga, vilket har varit väldigt mysigt! Nu är jag i England, James arbetar på en frisörsalong tills på lördag och efter det ska vi bara chilla, fira jul med hans släkt och den 29de åker vi till Italien en månad hos min mamma och pappa. Storebror, Emilia och lilla Ellie kommer också att vara där ett par dagar innan oss, och vi kommer få tid tillsammans:) Lycka! Familjen betyder allt mer ju äldre man blir. Högtider som Julen handlar för min del bara om att få vara med familjen. För fyra år sedan var det annorlunda.
 
Idag blir det (kanske) shopping i York, kanske en fika och försöka att inte gå vilse. Ha en mysig dag alla!
 

 
Tuesday, I went to England. Mom had managed to book her ticket to Italy around the same time as my flight, so we could be together at the airport for a while.

After being home during drynt a month's time, it feels a little weird to go away from it all. I've also got to stay with mom in the world's cutest cottage, which has been very cozy! Now I'm in England, James works at a hair salon until Saturday, and after that we'll just be chilling out, celebrate Christmas with his family and the 29de we go to Italy one month with my mom and dad. Big Brother, Emilia and little Ellie will also be there a few days before us, and we will have time together :) Luckie! Family means more and more the older you get. Celebrations like Christmas is for me just to be with family. Four years ago it was different.

Today it's shopping in York, maybe a coffee and try not to get lost. Have a nice day everyone!
 

mf
 

Kommentera

Publiceras ej