Idag är idag!

0kommentarer

Och vi ska lämna alperna:-)
 
Om 40 minuter åker vi med bussen till Geneve flygplats. Det har varit 4 långa dagar här på jobb, att stänga ner ett helt hotell med 56 rum, öppna ytor, ett spa med pool och toaletter. Men med härliga människor så går det lättare och snabbare:-) Jag har aldrig gjort en säsong med en sån random mix of prople och vi har så många galna historier att berätta! Det har varkligen varit en bra sommar och jag kommer sakna många av de vänner jag skaffat mig här, men jag träffar nog några av dem igen:-) Min engelska är bättre även om jag är den som alltid blir lite små mobbad för jag säger så udda och knäppa saker.
 
And we will leave the Alps :-)
 
About 40 minutes we travel by bus to Geneva airport. It's been four long days here on the job, to shut down an entire hotel with 56 rooms, open spaces, a spa with pool and restrooms. But with great people, it's easier and faster :-) I've never done a season with such a random mix of prople and we have so many crazy stories to tell! It really has been a great summer and I will miss many of the friends I have made here, but I will see some of them again :-) My English is better although I am the one who always gets a little small bullied because I say so odd and quirky things.
 
 
 
 
 mf
 

Kommentera

Publiceras ej