Alagna valsesia Italy

0kommentarer

 
Jag är framme! Efter nattbåten till Tyskland satte vi oss i bilen och körde.. körde... och körde lite mer. Sammanlagt 15 timmar i bilen och vi var lagom trötta när vi kom fram till lägenheten i Alagna. Här är kallt och friskt! Det är snö överallt och jag möttes av denna härliga utsikt när jag öppnade dörren ut imorse. Välkommen till alperna! Så idag har jag organiserat alla mina grejer, James skidkläder och våra gemensamma saker. Vi har SJUKT mycket packning denna vintern. En del är dock mat som kommer att gå åt under säsongen:) Farmor min hade bakat kakor som kommer vara gott till kaffet efter jobb på kvällen! Tror nog att vår lya kommer bli riktigt hemtrevlig. Och imorgon åker jag över till Gressoney för att träffa James och hotellet som vi ska arbeta på.
"Hej mitt vinterland, nu är jag här!"
 
I have arrived! After the nightboat to Germany, we sat in the car and drove .. drove ... and drove some more. A total of 15 hours in the car and we were sooo tired when we arrived at the apartment in Alagna. Here is cold and fresh! There is snow everywhere and I was greeted by this nice view when I opened the door this morning. Welcome to the Alps! So today I organized all my stuff, James skiwear and our common things. We have SOOO much packing this winter. Some, however is food that will go during the season :) My Grandma had baked cookies that will be good for coffee after work in the evening! Think our nook will be really homely. And tomorrow I go over to Gressoney to meet James and the hotel that we're working in.
"Hi my winter wonderland, now I'm here!"
 

mf

Kommentera

Publiceras ej