En dag i taget.

1kommentarer

Här händer det grejer ska ni veta!
 
I torsdags åker vi som sagt ned mot Londons trakter för att gå på en intervju för ett reseföretag. Både jag och James hade intervju på fredagen (dock inte tillsammans), men de gick ändå! Det var en mattematik övning, som jag kan tillägga va jääääättesvår, framförallt för mig som inte förstod de engelska orden eller frågorna. Sen var där en skriftlig uppgift, svara på frågor som "Describe your favorite holiday resort", "what does a butter knife, a sword and a wood saw have incoment?" och lite andra kluriga uppgifter som var omöjligt för min hjärna att räkna ut. Kort sagt. Dock var där en sista muntlig intervju där det kom tusen frågor och mig själv, vilket förhoppningsvis gick bra. Också en presentation, ett såkallat "välkomsttal" inför ett välkomstmöte med gäster, så där satt jag och fick göra en liten presentation om veckans aktiviteter, väder inför veckan och sånt som är bra att veta när man åker på semester. Jag valde att använda mig av Avoriaz eftersom jag gjorde min första säsong där och älskar skidorten. Det gick bra tycker jag, förutom då jag glömde det engelska ordet för skidbackarna, ski runs.. Efter några sekunder så blev det rätt! Här har ni en liten snutt av mitt tal.
 
"The Portes du Soleil is one of the largest ski areas in the world and Avoriaz has 650 km of ski runs with pure Happiness! Whatever your level are, the ski area guarantees you different runs everyday, for the whole week, you will find a wide choice of slopes"
 
Imorgon eller på tisdag får vi veta mer om det blir ett eventuellt arbete inför vintern, vi håller tummarna men blir de inget så är det inte hela världen.
 
 
På tisdag ska jag dessutom på en till intervju i Leeds center, men den vill jag inte ens tänka på för jag blir så nervös! Fånigt men så är det:-)
 
Kram Mikki!

1 kommentarer

Mamma Carina

04 Jun 2013 14:03

Hoppas,Hoppas att Ni får arbeta för dem i vinter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej