Pooooowpooow!

0kommentarer

Igår spenderade jag hela dagen i snön, och härlig puder åkning!
 
Det kom säkert en meter på tre dagar och igår hyrde jag lavin-kittet, puderskidorna var på och det var bara att köra. från 9-16 och vi hade orörd snö på varje åk vi gjorde. Helt underbart! Jag har hoppat högt från "klippor" och landat mjukt i snö:-) Vid lunch tiden körde vi ut på öppen yta och rätt som det var hörde jag ett jäkla riv. Åååååh nej! Nu tror ni kanske det var en lavin jag snacka om, men jag lyckades köra rätt över en stor sten med högra skidan.. Gissa om det syntes:-( Ett djupt hål och en stor riva under mina fina Armada bäbisar. Ojojoj det kändes i magen. Så går det ibland! Hur som helst fortsatte dagen, grymma åk och jag har nog aldrig varit med om så bra snö. Tunn och lätt snö, som att glida fram på moln. Och igår på kvällen lämnade jag in mina pärlor till en skidbutik som fixat dem till mig:-) Nu är de som nya igen!
 
Idag har jag och James varit hemma och tagit det lungt. Hela kroppen var mör men anledningen till att vi ställde in vår skidåkning idag var på grund av min stortå, som blivit infekterad. Hela tånageln är tjock med en vit/gul färg och det kommer var ut ur naglen, det gör också väldigt ont. Något tips om vad jag kan göra åt detta? Usch..
 
 
mf
 
 

Kommentera

Publiceras ej