Har jag berättat ..

1kommentarer

.. att jag arbetar extra som guide?
 
 
Här har vi Fredrik som är Nortlander guide iår och mig i en Ingmans jacka. Jag jobbar nämligen extra och hjälper till med pistvisningar dem stora veckorna, vilket är super kul! Det är de som jag saknar med att vara guide, att åka skidor med glada gäster på skidsemester, för det är verkligen så att alla är glada när de är ute i backarna:-) (undantag när det regnar såklart!). I söndags tog jag en grupp runt i Sauze D' Oulx pister, och idag tog jag samma grupp över till Sestriere. Imorgon bär det av till den franska sidan, Montgenevre!
 
mf
 

1 kommentarer

mamma Carina

01 Feb 2013 09:21

Men sååååååå super kul att Du arbetar som Guide igen!!!!!!!!!!!!!
Njut i systemen,, för de kan du ju utantill!!!!!!!
Puss!

Kommentera

Publiceras ej