23 vintrar..

1kommentarer

Då var man ett år äldre och kanske lite klokare. Inte i fredags kanske;-) Hihi!
 
I fredags kväll knackade det på dörren och gissa vem som stod där, MIN älskade Julia!! Hon och James hade filurat och grundlurat mig totalt. Jag hade ingen aning om deras planer. Jag blev så himla glad! I fredags åt vi middag hemma i lägenheten och hade en utgång på kvällen för att fira. Igår låg jag och Julia kvar i sängen och mös hela dagen. Senare hade James bokat bord uppe i en resturang i pisten, där vi åt en riktig Italiensk middag. Vi blev hämtade av en kille med sccoter för att komma upp. Åhh snacka om en bra födelsedag! Två av mina närmsta kära vänner, min bästa vän och min kille. Jag hade en väldigt, väldigt, väldigt bra födelsedag ska ni veta.
 
Nu idag har vi hängt med den nya Nortlander guiden Fredrik som anlänt till destinationen. En lång promenad i byn, rundtur och massor av kaffe. Gottigottigott!
 
 
/Mikki

1 kommentarer

mamma Carina.

14 Jan 2013 10:04

Låter ju bara såå helt underbart.!!!!!! och så gott med Italienskt,,, busigt roligt med skoter.!!!!!!! du blev grundlurad Mikki........!!

Kommentera

Publiceras ej