En klump i magen.

0kommentarer

 
Nu är det 20 dagar sen vi lämnade Sauze D'Oulx och åkte mot Alagna i Italien. Sex dagar och sen drog vi vidare till England där vi stannade tills i torsdags förra veckan då vi kom till Sverige. Min moster har varit här sen i fredags över helgen på besök från Stockholm. Lite grillning, promenader, fika och film:-) Idag är det måndag och lite saker ska fixas. Tandläkartid ska bokas, deklarera och annat sånt jag kan göra nu när jag är hemma igen. Vad händer då nu? Stora frågan är, vart ska jag vara i sommar? Jag vet inte ännu. Det har blivit mycket tankar och halv planering, och vi har glömt bort att njuta och inte oroa oss så mycket. Jag har haft ångest de senaste två veckorna och mina känslor har varit upp (glad) och ned (ledsen). Men så är det ibland, då man kommer in i svackor och de mesta känns jobbigt. En del beror på att jag vill så mycket, just nu står det still och jag klarar inte av stillheten. Jag måste lära mig att njuta av nuet och bli av med min stress över att behöva prestera fullt ut varje dag. Som när vi var i alperna fick jag ångest om jag inte åkte skidor varje dag.. Eller var sysselsatt? Kanske ni känner igen er?
 
Kaffe dags nu tror jag:-)
 
mf

Kommentera

Publiceras ej