120925

0kommentarer

Hallåj!
 
Jag har varit ledig nu i tre dagar, det är 27 + grader och solen skiner. Själv ligger jag sjuk i sängen med halsont, huvudvärk och öron som dunkar. Jag antar att man kan bli sjuk i värmen också. Men jag planerar att bli frisk i veckan, för på söndag kommer mamma & pappa på besök i en vecka:) Vilket glädjer mig. Längtar så! Jag har dessutom min sista vecka på jobbet nu som heltid, då jag endast kommer arbeta några få dagar de två sista veckorna. Känns helt okej att få njuta av värmen lite mer:)
 
Annars ligger jag just nu och kollar på vinterkläder, drömer mig bort till snön. En vintersäsong tack! Får väl se hur allt löser sig i slutändan, inget är ännu spickat. Vilket ger en lite ångest. Vintern är min årstid, skidåkning är min passion och det jag brinner för. Jag kan inte vara utan det, så är det bara:)
 
 
 
 
 
Här har ni lite smakprov av vad som är mina drömmar:)
 
mf

Kommentera

Publiceras ej