Fredagsmys

0kommentarer

Idag har jag varit ledig:-)
 
Jag och James har varit på promenad, myst på Märtas Cafe och kollat skidkläder (inte så ovanligt så jag blivit en sån nörd när det kommer till skidkläder och prylar!).
 
Jag har bland annat hittat denna otroligt snygga skidjacka från Armada (första bilden). Den är lite dyr såklart.. Men kanske en bra invenstering? Får väl se.. Uhh jag har verkligen aldrig varit bra sådär på att spara! Den andra jackan är från Burton och är sneppet billigare, men jag vet inte, är den lika fin? Vad tycker ni:-)
 
Så ikväll har vi hemmakväll framför tven, dricker lite vin, pratar massor, planerar vintern och annat gott. Inte helt fel. Blir dock tidigt i säng då det är arbete för min del imorgon på Redfellas 11-19.
 
 
Hoppas att ni har en fin kväll,
kram Mikki.

Kommentera

Publiceras ej