Sveriges Nationaldag!

0kommentarer

Här på Mallis är det varma vindar och röda ben..

I måndags började nya arbetet. Det är ganska lungt om man säger så, jag står i receptionen och försöker lära mig så mycket som möjligt men ja det går som det går. Tyskan går liksom inte och jag känner mig så stressad över att jag inte kan prata, känner mig lite löjlig. Men det kommer säger mina otroligt fina kollegor, "du har bara varit här i två dagar och det tar lite tid". Så arbetet i sig är helt fantastiskt. En jättefin salong/wellness, och den ligger precis vid hamnen. Det är som en liten saga här borta. James och jag åker runt på vår svarta moped bland bergen utöver det turkosa havet. Han arbetar som frisör och jag som receptionist. Vi har vår egna "lilla" lägenhet med pool utanför.. Jag har inte riktigt hunnit smälta allt och förstå att jag faktiskt är här över sommaren. Det känns galet bara! Igår slutade vi lite senare och gick ner till hamnen i Port of Andratx, tog oss en pina colada i solen och njöt. Idag har vi varit lediga och tillbringat lite tid nere på stranden, städat och lagat en god middag. Nu så ska vi ner och gå en promenad vid stranden!

Mallis är inte helt fel:)


Söndagskväll

Vår utsikt vid frukost:)

Afterwork

Middag:)

Här jobbar vi och här har vi vår söta moppe:)

Tjena!
/mf

Kommentera

Publiceras ej