Solsting.

0kommentarer

Ojdå, här var ett par dagar sen jag var.. Men saningen är den att jag varit ganska trött, och ork har inte varit i kroppen.
 
Allt går bra här borta på Spanska ön. För en vecka sen var James bror och föräldrar här och hälsade på, middagar och massa fika varit de då! Sen har jag gjort vid håret. En toning och maaaassa slingor. Sen lät jag min chef klippa mig igår.... Första och sista gången:) Nu klipper jag min inte på ett år tror jag! Haha. I torsdags var vi lediga och åkte till Magaluf med James bror Luke som var på besök. Stranden där är riktigt fin! En lunch och vidare på shopping i Palma. Det var inte riktigt något att skryta om direkt, ett par byxor och en blus från Zara snappade jag hem:) I Andratx är det andra grejer, färger och tunna tyg, som är helt underbara.
 
Idag är vi lediga igen, men det är mooooln så jag ligger kvar och göttar mig i sängen med en kopp kaffe, kollar skidkläder till vintern och smyglängtar till snön. Jag och James har bestämt oss för att göra en säsong, vart återstår att se:) Blir här på Mallis till Oktober månad, sen hem till lilla landet lagom. Ska försöka inte längta till snön allt för mycket, men det kliar så galet mycket i mina skidben! Jag lindrar det med joggingturer om kvällarna;)
 
Kram på er!
 
 
Familjen Gilhooly!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lunch i Magaluf
Luke & Josié
Nya dojer!
 
Tjena;)!
Afterwork i Andratx
 
Smilla kom på middag igår:)

Kommentera

Publiceras ej