Sjuka foten!

0kommentarer

Min fot är fet, svullen & röd, den kliar, gör ont & irriterar.
 
I onsdags kväll påväg hem från jobbet blev jag stucken av en geting, och fy så in i helv*te så ont det gjorde! Tårarna sprutade och James höll på att köra in i trotoarkanten då jag tjöt till.. Men det gick över, på kvällen gick vi ut i Santa Ponsa, åt middag, drack drinkar, dansade hela natten och var hemma halv 4 på morgonen. Vi hade riktigt kul:) Igår var vi lediga och låg nere på stranden hela dagen och kvällen, sen lagade vi fajitas på kvällen. Mys! Men inatt kliade min fot och hade sig, och jag kunde inte sova vidare då jag vaknade 5 imorse. Nu är den bara som en stor köttblump! Fick bli hemma från jobbet, det hade inte gått att stå upp i 7 timmar..
 
Ser ni skillnaden?
 
/mf

Kommentera

Publiceras ej