Äntligen framme!

1kommentarer

Igår körde pappa oss till Hyllie för att vi därför skulle ta tåget mot Kastrup kl 07.45.
 
Det blev en lång resa efter de vill jag säga. Flyg till Milano, buss till tågstationen, tåg till Torino, bytte tåg vidare till Oulx och sen kom Frank med Bobby och hämtade oss:-) Så klockan 18.50 var vi framme i Sauze D'Oulx. Både jag och James var vrålhungriga då vi inte ätit speciellt mycket under dagen, så en hamburgare inne på GhostBar var inte helt fel. Sen fick vi också sällskap av de andra, pratade massor och kom inte i säng förrens klockan blev halv ett. Vi båda sov som två bäbisar efter de:-)
 
Nu idag har vi ätit en lång frukost, gått en promenad, pratat med dem vi ska arbeta för och annat gott. För min del så känns det fortfarande konstigt och nästan overkligt att vi ska vara här hela säsongen, samtidigt som det inte var alls länge sen jag var här. Sen då Julia inte är med blir det också en märklig känsla, för vi hänge ihop varje dag förra vintern. Nu är hon tillsammans med Pete i Avoriaz över vintern och självklart kommer vi att hälsa på varandra, men det är ändå inte samma sak. Bättre än inget "I guess":-)
 
Nu har vi ätit lite lunch och ska titta på en film. Snön kräker ner där ute och imorgon ska vi ut å åka. Hur sjukt är inte de, galet!
 
 
Mikki
 

1 kommentarer

Malin

04 Dec 2012 19:39

ååååh så härligt mikki!!! Ha det nu toppen!! Jag ska följa dig heeeela vintern! Va rädd om dig!!!!! <3

Kommentera

Publiceras ej