Home sweet home.

0kommentarer

Jag kom hem till föräldrarna mina i torsdags natt och det har redan gått fem dagar! :O

I fredags träffade jag mina favorit pojkar Hampus och Markus. Vi satt hemma hos mig, pratade, tjoade och där blev en hel del skratt:) I lördags satt en kraftig bakfylla i huvudet hela dagen lång. Där blev inte mycket gjort, lunch med Markus på Miss Fajitas i Höllviken (bättre bakismat finns inte), en tur ute i solen och kvällen ängnades framför tven med SpiderMan. Inte helt fel ändå. Söndagen var där massa mys och film med mamma och pappa:) Måndagen. Tidigt uppe för en ansiktsbehandling på Lenhud.
"Har du orenheter och pormaskar? Vill du ha en extra rengörande och uppfräschande behandling och en jämnare hudton? Då är det en Aha-behandling din hud behöver. Aromavälkomnande, rengöring, Aha/Pha-ampull, brynplock, serum, massage, portömning, Aha/Pha-mask och mineralfoundation ingår."
Det var så härligt och uppfriskande för både kroppen och huden. Efter gick jag och tog mig en smoothie på gamla arbetet. Saknar att arbeta på Redfellas, de konceptet är bara toppen! God mat och riktigt gott! Men mina gamla kollegor också, dom är så rara. Igår var det tisdag och mamma tog med mig på utflyckt. En heldag tillsammans ut på Österlen, Ahls-stenar, Kåseberga (?) och Kivik. Vi var ute i skogen och promenerade, där stötte vi på en liten mus och en bäbis-orm! Renarama Skånesdjurpark:) Jag älskar att vara med min mamma, hon är en så go människa, så godhjärtad! Och nu när jag blivit äldre, inser jag också så lika vi är, eller hur lik jag börjar bli henne. Fast hon är en tokstolle någon gång så kan jag inte säga annat än att jag är så stolt över henne! :)


Så var det onsdag. Klockan är inte mycket och jag har varit på gymmet, fått mig ett träningschema och fått hjälp av en instruktör. Jag måste få lite flyt på min träning känner jag, lite struktur och hjälp för att nå mina mål. Skidsäsongen är snart här och då måste jag bygga upp mullerna lite! Sen har jag bestämt mig för att få lite synliga resultat så småning om:) Det gick väldigt bra, en trevlig Thomas satte ihop ett program efter mina mål och det känns skönt. Jag vill ju göra annat än bara springa runt i skogen om dagarna.

Nu sitter jag och kolla Stockholm Live med Johan Glans och ska slappa lite:)

MF

Kommentera

Publiceras ej