My neverland.

1kommentarer

Finns det någon film som får mig att bli en 12 årig flicka igen så är det garanterat Peter Pan. Jag blir som förtrollad och drömmer mig bort till en magisk saga. Jag minns när jag var liten, då brukade jag drömma att där en dag skulle komma en Peter Pan till mitt fönster. Han skulle lära mig flyga högt, slås mot pirater och dansa med indianerna. Ta mig till landet ingenstans där jag förblir en lekfull skitunge. Jag har verkligen alltid varit en drömmare. Kalla mig hopplös romantiker, men min Peter har ju på något sätt hittat mig:) Fast på en picknick i snön. Han har inte lärt mig flyga och det har jag svårt att tro kommer å ske, men han tar mig till en plats bland rosa moln ändå. Han får mig att vara mig själv och får mig att bli den lekfulla skitunge ibland. Men bäst av allt, han finns på riktigt.


MF

1 kommentarer

Emilia

02 Oct 2011 23:25

Fint skrivit Mikki... Och visst är det underbart att vara en drömmare, det har jag också alltid varit!! Kramas

Kommentera

Publiceras ej