Fredag 28 oktober.

0kommentarer

Dagen är förbi.

Imorse åt jag frukost på Redfellas i Malmö. Mys med gamla kollegor:) Kl 12 började jag arbeta på Restaurang Gustav Adolf. Det har varit mycket folk på besök och i slutet av dagen gick strömmen hos bland annat oss och ett par andra ställen i Malmö. Så kan det gå! En tur inom systembolaget och Telenor. Äntligen ska jag få igång min Iphone 3! Nu är jag hemma och funderar på om jag ska åka och träna.. Men jag är trött. Det är jobbigt för bena att fara fram och tillbaka i fyra timmar. Jag ska inte klaga, det finns folk som har det värre. Ikväll kommer Peter också. Blir mys, så ska vi få låna lägenheten i stan att bo. Hemma i Höllviken är huset ett stort bombnedslag! Golvet i vardagsrummet, köket och matrummet har rivits upp och det går inte ens att laga mat då kylskåpet står i grovköket och ja huller om buller helt enkelt! Jag drömmer vidare om en egen lya i stan..
Ha en trevlig fredag alla!

MF

Kommentera

Publiceras ej