111113

0kommentarer

Godafton söndag!

Ojojoj, här händer det grejer för fulla farten. I onsdags var jag och Charlie på besök hos Matilda i Lund. En trevlig middag och massa skitsnack och en utgång på Herkules. Buskul kväll! Torsdagens arbete var lite hårt för huvudet om man säger så. Visste ni att öppningsrepliken i Lund är, "Jaha, vad pluggar du då?". Man kände sig lite som en inkräktare då svaret var "nä men jag pluggar inte" och fick tillbaka som, med stora förvånade ögon att "men vad gör du här då?". Hihi, lite roligt ändå. Gamla kompisar var också väldigt förvånade över att se en, "nämen Mikki! Pluggar du nu??". Ja ni, när är det min tur att börja? Jag vet inte alls vad som ska hända, ett besök på konvux om det blir mot psykolog hållet iallafall. Det vill jag inte tänka på nu!

I fredags åkte jag till Kph för lite ärenden och annat gott. Middag på Hallifax:) Världens godaste hamburgare! Lördag fortsatte dagen i Kph med fönstershopping och brunch. Myspys i massvis. Idag har vi haft egen brunch på Gustav Adolf och det har varit mycket att göra. Många gäster. Men tiden går snabbt och rätt som det är, så ska man hem och fira sin älskade pappa på Fars-Dag:) Det blir middag och hygge hos familjen Frid helt enkelt!


Förresten, minns ni kappan jag pratade om att jag skulle köpa?
Här är den:)
Hunky Dory, helt underbar och vacker!

MF

Kommentera

Publiceras ej