TRANSFER!!!

0kommentarer

Idag är det då lördag vilket betyder transferdag.

Vilket betyder Hejdå 96 gäster,
Hej nya 36 gäser!

Denna veckan har också 3 av Antons vänner kommit på besök och en av mina vänner ska bo här i lägenheten. 5 pojkar och lilla jag. Kommer bli en riktigt kul vecka! Och jag är faktiskt väldigt glad:) Lite liv och tjo kommer där att bli.

Om en timme åker jag vill Geneve för att hämta nya gäster och lämna de som varit här i veckan. Men måste säga, denna veckan har varit super! Egentligen liksom alla andra. Att vara guide i Avoriaz denna säsongen har varit det bästa jag gjort! Kommer leva på detta så länge. :)

Och om en vecka kommer mina efterlängtade föräldrar. Fatta vad jag längtar. Går inte riktigt att beskriva hur mycket jag saknar mamma och pappa, men också min bror.

Nu ska jag underhålla pojkarna lite den sista timmen innan jag pyser.
PUSS!

Kommentera

Publiceras ej