tiden går.

0kommentarer





Godmorgon!
Jag har sovit som ett barn inatt. 8 timmars sömn och nu är jag redo att ta mig i kragen, dra fram sista grejerna, gå igenom mina flyttlådor och bli hela klar med packningen. Det blir skönt att komma iväg, inte bara för att det är världens roligaste och spännande arbete (enligt mig) utan för att jag och Julia får vårt "eget", visserligen för ca 4 månader men ändå. Att ha levt i en resväska är jobbigt, åka hit en vecka och dit en.. och man känner sig aldrig hemma. Mitt nuvarande rum är bombaderat av möbler, huller om buller och en mysig hemkänsla finns inte någonstans. Så iväg! Sen får jag se vart jag hamnar till sommaren:) Nu ska jag som sagt upp ur sängen och fixa grejer. Jag har ju pillat med små grejer hela veckan, men det är nu det gäller, för imorgon åker vi! Ahhh!!!:D

Ciao!
mf

Kommentera

Publiceras ej