4 DAGAR!

0kommentarer

Ih jag tar snart hem! Dagarna bara rinner iväg och en vecka blev helt plötsligt till 4 dagar.. Mindre, 3 dagar och 1 aften. Ohh! Men shit vad jag glädjer mig till att komma hem:) Få träffa mina flickor och hygge mig i skåne. Mmm..

Annars så åker jag skidor som bara den, dricker lite cider och sitter i solen för att bli så brun som möjligt:D I förrgår satt vi på min balkong och hade en tidig afterski, åt middag tillsammans och hade en helkväll då vi bara snackade och hade det trevligt. Sen igår var jag och Mads hemma och tittade på film hela dagen då det snöade och regnade. Inte något mysigt väder att ta ut i direkt. Idag har vi varit ute hela dagen ett gäng och åkt ski, sipst god mat och lite afterski på Le Tavillon. Som en riktig skiddag ska vara:)

Nu ska jag hämta ett par ski och sen hem och ta en dusch. Vidare ut i byn tillsammans med de andra. Ohhja!

Vi hörs snart igen. Förlåt för dålig uppdatering men som ni kanske förstår så vill jag njuta de sista dagarna. + Att mitt internet inte fungerar så bra hemma i Nortlander lägenheten.

Pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej