Höstväder i full fart!

0kommentarer

Nu är hösten här på riktigt. Regn och blåst hela dagen i vårt skåne.. Usch! Ja man kan ju inte låta bli att drömma sig tillbaka till Västindien, Karibien, kristallklart varmt hav, stekhet sol och banana colada. Jag hade inte tackat nej till en vecka där nu! Åh vad jag vill kasta mig i havet!!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet efter ett långt konditions pass och träning av ben/rumpa/lår:) Känner mig duktig, men helt slut! Imorgon blir det träna magen (något jag avskyr!). Har också hunnit med att boka tid för min tredje och sista spruta till imorgon. Är lite sent på det men bättre sent än aldrig!

Så har min dag varit. Blir inte bättre än så när det regnar antar jag. Lite jobb, sex and the city (är ju helt fast i serien nu), träning och en film. Längtar tills imorgon då Tord kommer hem från Stockholm!:) Sen är jag tillochmed ledig onsdag&torsdag!


Puss ha en fortsatt bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej