En dålig uppdatering, FY!

0kommentarer

Tre dagar utan uppdatering. Det kliar i mina fingrar! Varför, jag har varit på andra tankar och vägar helt enkelt. Vad har hänt under dessa dagar då?

1. Jag har fått en ny mobil av min pojkvän:)


2. Charlie & Johanna hade inflyttningsfest i fredags.





3. Igår var det heldag tillsammans med Familjen Thott. Erik hade planerat att vi skulle till Ven, promenera och äta god mat. Tord, jag, Madde, Wivecka och Julian missade färjan:p Men vi gav inte upp utan frågade snällt en man i hamnen om han hade lust att köra oss över. Så vi fick skjuts i en het motorbåt istället! Tur i oturen tyckte vi:) När vi kom fram åt vi lunch allihop. Grillad lax med sallad och dillsås.. Godare frukost va länge sen jag åt! Efter tog vi oss till Malmö och det blev gokart. Fast jag körde inte.. Va en fegis denna gången! På kvällen åt vi middag hemma hos Erik, drack vin och hade det super trevligt. Fler av såna kvällar tycker jag.

Och idag då. Gustaf och jag har varit och gått runt i Falsterbo och Skanör. En två timmars promenad i det underbara vädret! Älskar att vara ute så! Finns inget bättre:) Nu ska jag se film med mamma och Tord!

Hoppas ni haft en trevlig helg och är utvilade inför en ny vecka. Själv är man ledig imorgon! LYX!:D
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej