Don't stop me now!

1kommentarer

Hemma från en omgång på Formtoppen. Helt slut! Det var på håret att pappa å jag höll på att överväga soffan och tven men vi peppade varandra och drog upp tillsammans. Nu efter en 45 min på bandet och magdödaren är jag som nockad! Känner mig riktigt flitig som dragit igång med träningen på riktigt:) Hurra till mig! En gnutta gladare Mikki:) Men jag ÄLSKAR fortfarande långa promenader och de kommer jag aldrig sluta med! IH! Nu längtar efter att krypa ner i min säng, slå på Sex And The City (säsong 2) och dricka ett stort glas mjölk! Perfekt avslut på dagen:) Men där saknas en sak.. Min älskade underbara pojke! Tord är i Stockholm storstaden den lilla fisen över helgen och hälsar på Gustaf, Jocke, Cicci, Fabian och lillingen Felicia. Själv ska man vänta tills nästa månad. Men imorgon blir det glitter å fest! Min fina Johanna fyller 20 år! Välkommen ur tånåren och välkommen till systemet! Det ska stor firas.


Nu börjar mina ögon bli väldigt trötta.. Sängen väntar!
Nattinatt sov sött:)

1 kommentarer

Robin

18 Sep 2010 17:07

Sv: Den är grymt snygg!

Tord's got style! ;)

Kommentera

Publiceras ej