Tusen känslor ..

1kommentarer

Upp och ner.

Saker man ibland tror ska vara och bli på ett speciellt sätt blir nästan aldrig så. Att förvänta sig saker är dumt som fan. Åh jag blir tokig ibland!

Hur som helst, nu har jag sovit bort hela dagen och är fortfarande super trött. Ganska skönt måste jag säga:) Så vad har jag haft för mig nu veckan som varit? Jo vi har fått lära oss massor av grejer, hur man löser olika situationer, hur man gör välkomstbrev, allt som guide kort sagt. Det har varit lite fest, afterski i måndags efter skidåkningen och avslutningsfest i fredags. Sen åkte vi skidor som sagt, måndag och torsdag vilket var helt fantastiskt! Strålande solsken och att få stå på skidor.. Vilken känsla! Sen har jag träffat en del fina människor:) Jag måste erkänna att dagen jag åkte ville jag inte. Jag var ganska feg och hade största klumpen i magen! Så fel jag hade. Nu vill jag bara veta vart jag blir plaserad, på vilken destination och med vilka människor. Håller tummarna;)

Annars ser jag fram emot att komma till jobbet imorgon, träffa min fina Johanna! Något jag inte alls är sugen på är försäkringarna. Gnällig jag känner mig men jag är riktigt arg över det. Polisrapporten var en jäkla röra också.. Men som pappa sa, det löser sig, men tyvärr tar det lite tid. Jag har iallafall en mobil som fungerar nu och mitt gamla nummer kvar:) Och i morgon ska jag in och kika iphone 4.. Mums!

Nu ska jag återgå till tven, härligt att bara ha söndag!


Puss

1 kommentarer

Emilia

25 Oct 2010 12:40

Åh vad roligt.. Tror du kommer få en helt underbar säsong Mikki Pikki. Ska bli kul att höra mer snart. Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej