Life's a bitch.

2kommentarer

But what doesnt kill us only makes us stronger.

För min del handlar det mesta just nu om viktiga saker, vuxen saker. Sånt jag inte vill tänka på eller lägga ner min energi på, sånt som pappaor och mammor har hand om. Men när jag stod där ensam på polishuset idag och tog ut rapporten, gick igenom den och tittade att där inte var några fel så kände jag mig så otroligt stor, samtidigt så hjälplös. Vad händer nu? Vad kommer försäkringarna att säga? Jag blir ledsen över att människor inte kan respektera varandras saker. Slå sönder någon annans bil och ta, någon annans grejer, saker som inte är ens egna, i detta fall mina saker som är mina. Jag förstår inte det. "Du har bara sig själv att skylla då du lägger värdesaker sådär i en bil". Jag kastar sand i ögonen på den som tänker så. Är det mitt eget fel om jag blir våldtagen för att jag har lite för lite kläder på mig också? Hur resonerar folk egentligen?.. Idag har jag som sagt hämtat rapporten, gjort ett nytt ID, tittat på en ny mobiltelefon och köpt ett nytt busskort. "Vuxenpoäng" till mig? (Yes ni får kalla mig bitterfitta).



Adios amigos!

2 kommentarer

Farmor

28 Oct 2010 09:49

Mikki, ja tycker du ska va stolt över allt du har gjort detta året,hur många har hunnit med så mycket.Sträck på dig, där finns många stjärnor i kanten.Kram.

Anonym

28 Oct 2010 18:32

Tack farmor! Du är rar du:) Kramar

Kommentera

Publiceras ej