HippHipp Hurra på Pappas födelsedag!

1kommentarer



I smått förskott. Eftersom min bror blivit Stockholmare bestämde vi oss för att fira min pappas 50-årsdag några dagar tidigare. Min fina pappa, 50 år:) I födelsedagspresent fick han ett hopp, fallskärmshopp! Han blev jätteglad, och väldigt exalterad. Därpå kommer jag nog också ta och göra ett hopp tillsammans, imed jag och Tord missade vårt när vi var i Västindien då han blev magsjuk natten innan vi bokat. Helgen har minsan varit så mysig. Vi bodde på ett hotell där rummen var inredna och målade i olika teman. Mitt och Tords rum var som en Australiensk regnskog. (Kolla hotellens alla rum på www.hotelfox.dk)


Mitt&Tords


Niklas&Emilias


Mamma&Pappas

Igår gick vi och kollade i secondhand butiker, fikade och åt på Köpenhamns bästa hamburgar ställe. Det var länge sen jag åt något så gott! Jag valde en kikärtsburgare med hemmagjord guacamole, tomatsalsa, jalapenos, sallad och lök, med den sallad till. Helt otroligt så gott! Även idag blev det en tur runt bland affärer:)








Nu måste jag säga godnatt men jag hoppas att ni också haft en bra helg:)
Nattinatt!

1 kommentarer

jojjo

04 Oct 2010 23:10

men oooh det hotellet har jag läst massor om. Spännande! Blev väldigt avundsjuk på er nu;)

Kommentera

Publiceras ej