Detta är en mardröm..

1kommentarer

Vi var ute på promenad med Sidney jag och Tord, borta ca en halv timme. Bilen stod synligt nere vid hamnen i Skanör. Eftersom jag skulle arbeta sen lämnade jag mina grejer i bilen, så som min LV väska med mobil, Ipod, smink väskan, laddare.. (ALLT!) Därpå min dator. Halvtimme senare har någon JÄVEL smällt in rutan och snott allt. ALLT!!!!!!!!! Jag dör jag dör jag dör jag dör.. Det är bara fucking prylar, men alla mina bilder från Västindien, alla bilder på mobilen som inte går att få tillbaka. Vad fan ska jag göra? Ingenting antar jag.. Fan helvetes jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:( Ja man kan ju alltid spåra om där kommer upp topless bilder på Internet:p SÄG TILL MIG DÅ! .. Suck suck suck. 

En stor del av mig gick fan sönder idag. Jag är så förkrossad:( Vad är det för jävla mupp som gör såhär?!

1 kommentarer

Emilia

11 Oct 2010 18:04

Usch Mikki, jag tycker så synd om dig. Dumma idioter. Man blir så arg. Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej