"Upp och hoppa nu, sitter blir du ju tjock och ful!

0kommentarer


Svettas ta ett extra pass, sitter du kommer din rumpa växa fast!!
"

Yes nu har det gått fem veckor sen jag kom hem och det är dags för mig att förnya mitt gymkort. Dags att börja träna igen! Känns skönt, nu när jag har ledig tid under dagarna passar det perfekt och jag känner mig väldigt motiverad. (Måste bara setill att den motivationen kvarstår när jag väl köpt ett:)

Provjobbade idag på Redfellas, kändes bra, lite svårt att veta vad jag skulle göra och sådär, men det kan man ju inte veta första dagen såklart.. Det lär jag mig:) Härlig personal och jag älskar deras koncept. Nyttiga smoothies, energirika juicer och fräscha toasts&sallader. Ett riktigt Mikki ställe;)


Och från ett jobb till ett annat. Nu sitter jag på bion och det har nyss varit fullt ös! Massa damer som skulle se Sex and the city och herrar till Robin Hood. Sen vid 22 blir det en promenad:) Men nu väntar popcornmaskinen på att bli ren!

Puss!

Kommentera

Publiceras ej