BTS

0kommentarer


Bella & Tyra Show
Yesterday

Vad tyckte ni som såg det?
Förväntansfulla var nog alla bloggare, hur kommer Alexandra "Kissie" Nilsson att vara och bete sig efter alla påhopp mot tjejerna Isabella och Tyra? Jag personligen trodde att hon skulle vara anorlunda, trevlig och vara som en annan person. I hennes blogg där karaktären Kissie ska vara är ju nästan det samma? Jag är så besviken! Jag tyckte om att läsa hennes blogg då den är så överdriven och "blond". Den är ju rolig har jag alltid tyckt. Nu vet jag inte mer, det var inte någon påhittad karaktär längre, utan en riktig person fick jag smak av.  Var kanske karaktären med på showen för att hennes bloggläsare inte skulle bli besvikna? Är jag helt ute och cyklar? Vad säger ni, var Kissie som ni hade förväntat er?

Kommentera

Publiceras ej