Inatt jag drömde

0kommentarer

Fy! Jag drömde inatt att jag åkt hem, det var april och det var dags! Satt på planet, kom hem till Skåne och bara blev så jäkla glad! Jag va hemma:p Så rättsomdetvar vaknade jag inne i drömmen och kunde inte riktigt fatta vad som hände, nu va jag ju tillbaka i hotellrummet:/ Konstigt vad drömmar kan lura en.

Hursomhelst så är klockan 10.00 här på ön och om 1 tim och 30 min börjar jag min andra LD-dag. Måste säga att gårdagen va tung, helt slut i kroppen fast jag sovit ut och sånt innan jobb.. Kanske sover förmycket? Nä inte jag, Tord kanske den lille sjusovaren:) Längtar till fredag, då kan jag vara på stranden under dagen, sola&bada! Och tänk nästa vecka, två lediga dagar:):) Inte illa det! Men tänk om 8 veckor+1dag, då åker vi heeeeeeeem! Jag har redan kommit fram till vad jag kommer sakna mest här, av saker man kan göra, vilket är bada i varmt hav utan att frysa, sola och bli riktigt varm&svettig:p Stranden såattsäga! Och människorna som man delar tiden här tillsammans med:) Vem man träffar igen, håller kontakt med och sånt.


Dags att njuta lite av tiden jag har ju innan jobbet och få liv i Tord som sover så sött:)

Pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej