100725

0kommentarer

TRÖTT!

Så har det varit hela dagen. Ingen aptit eller ork utan bara trött och seg.. Osoft var ordet. Nu har jag iallafall lyckats äta lite jordgubbar och banan med mjölk. Det har ju inget med utgången igår att göra iallafall. För jag var faktiskt nykter! (Okej jag drack en och enhalv cider). Däremot Johanna, Philip och Tord var det eld i brallan på! Lite Jäger shotar, drinkar, dans för hela slanten, Philip trilla i backen och slog huvudet när vi skulle cykla hem och ja.. Men roligt hade jag:) Sen nu kan jag inte hitta min ipodsladd vilket gör mig också irriterad. Sitta på bussen en timme imorgon in till stan för att jobba är ganska drygt måste jag säga och något jag gärna slipper! Suck.. Nä det känns inte riktigt som min dag. Småputt och lättretad.

Nu drar jag ner till min pojkvän för uppmuntring och Snabba Cash!

PUSS&KRAM

Kommentera

Publiceras ej