En kniv i fungret .. AJ!

0kommentarer

Så var det måndag och det är dags för två veckor frukost. Jag har varit riktigt arg och fanskap för frulle! Jag avskyr ju de liksom.. Men, va kul det va:p Vi hade två nya grejer bland annat, och ett är att vi endast ska använda en drinkstation, (asså det går inte att förklara mitt hat mot dessa Juicemaskiner som vi har! BLOD&DÖD mot dem...) och så ska vi ha typ brödbuffe:p Gissa vem som hade hand om det idag om inte jag:D hihi det var så kul! Kanske svårt för er att förstå hur kul det kan vara att skära bröd liksom.. Men ja det var det iallafall! (förutom en kniv i fingret.. bloooood!) Sen så har det regnat idag, monster regn! Så mycket det regnat asså.. Får så dåligt samvete för de gästerna som bara är här en vecka denna omgången, för de har haft dåligt väder i stort sätt varje dag.. Utom en:p Inte mitt fel egentligen, men ändå! ..:$

Så åker de hem imorgon, och i övermorgon kommer mamma:D:D:D:D Fattar ni så jäv*a glad jag är? Ska visa henne mitt nuvarande hem, vart jag håller till, mitt arbete, vår strand, mitt boende:) Åh det ska bli så kul! Bonus är såklart att hon tar med sig "lite" kläder som jag saknar där hemma..:p Ja jag vet, jag är elak som utnyttjar mammas godhet och resväska, men det får man faktiskt göra! Så kan hon ju shoppa våra otroligt fina kläder här utan att vara rädd för att ha övervikt på hemresan:p Mmm modet här asså.. Karibfashion:p Det är i samma stil som en prostit.... Ni förstår vad jag menar:p MEN, jag har faktiskt shoppat ett par skor, ett par shorts och två tröjor! Så helt dåligt är det inte;) Bah jag saknar dock shopping hemma.. Odd Molly.. Iisa of Malmo.. Gågatan i Malmö och Tiger of Sweden.. Kalla mig utseendefixerad och ytlig, stämmer riktigt bra in! Eller bara stort intresse och passion för kläder och smycken och skor?? En riktigt tjejtjej? ..:) Hihih allt i en salig blandning kanske man ska säga. Hur som helst är jag inte ensam om denna känslan här bland mina vänner, så kanske en gemensam beställning från asos.com? Vi får väl se!

Nu ska jag se Sunesommar (vet inte varför men jag tänker på dig sanne?:p) och så ska jag käka Joggi med banan:) Eller så kanske jag går ner i baren en snabbis.. säger hej och fastnar där som man alltid gör, tar en kaffelatté, (Erik som jobbar här gör otroligt goda kaffelatté! Johanna du hade älskat!!!)

Jag önskar er en trevlig godnatts sömn mina kära läsare haha! :):)


Kärlek!

Kommentera

Publiceras ej