Time to be The Superwoman

3kommentarer




Den lycka jag kände innan jobbet varade inte så länge igår.
Kom till jobbet och tittade nya schemat två veckor framöver:p

Nästa vecka (LD=11.30-22 & D=17-stängning & M=15-stängning)

Måndag  Tisdag  Onsdag  Torsdag  Fredag  Lördag  Söndag
OFF        LD        LD         LD          D        LD         LD

Nästnästa vecka

Måndag  Tisdag  Onsdag  Torsdag  Fredag  Lördag  Söndag
LD          LD       OFF       LD        OFF      LD        M

Gött .......... not.

Skitsamma, jag fixar det som sylt på pannkaka, titta liksom, en extra ledig dag för skiten:) Och fattar ni så jäkla glad jag är för det? Som när man slutade klockan 12.00 i skolan, lyckorus!

Som pricken över i:et så fick jag reda på att fem av våra anställda ska åka hem. Det va inte alls kul att höra..


Så igårkväll efter en lång dag så bestämde vi oss ett helt gäng att dra ut och dansa!




Caroline&Felix




Melinda all in!

Martin

Mig&Erik


:D



Slutet på en bra kväll!