Stackars Skåne!

0kommentarer



Ligger i sängen och har gått igenom bilderna som pappa skickade till oss. Tord sa nyss, "åhhh va mysigt!". Ehhh jag kunde väl instämma till viss del med att svara, "mmm mysigt.. att titta på!". Nä snön är väl inget jag har saknat direkt den tiden jag varit här, möjligtvis att åka pulka efter bil:p Eller dricka varma drycker innomhus och sitta och titta på snön sådär lite idylliskt:D Hahaha typiskt mig! Idag är det 26 februari och det är endast 9 veckor (- en dag!) tills vi är hemma igen! Kan ni fatta vad tiden går snabbt?!?!?! Inte jag iallafall! Snart sitter vi där på planet och det är dags att åka hem, till vårt lilla Höllviken&Falsterbo, våra vänner och ja ni förstår vart jag vill komma:p (Jag har ju snackat om det en del, fika och blablabla allt vad jag kan drömma mig iväg till haha!). Och vet ni vad? Om 6 veckor så kommer mamma Elisabeth, Axel och Sten med familjen! Ska bli så himla roligt!:D

Jag kan tycka vad fasiken jag vill om mitt jobb, men vafan? Vi är ju i Karibien! :) Tord är iallafall halft fri nu från servitörs jobbet och har fått en ny tjänst som Bartender! Gött, vet vi ju vem som kommer få blanda alla drinkarna i sommar;) Hehe! Han är jätteglad:) Och jag är så glad för hans skull:) Min duktiga älskade Toddis v


Haaaahahahahahahahahahaha!!!!! Asså jag höll på att trilla omkull i sängen då jag såg denna bilden på min söta Purry som pappa också hade skickat! Han är ju bara så fet! Eller bara sjuk tjock vinterpäls:P:D:D Eller iallafall om jag jämför med våran lilla Gustaf..

Detta är då Gustaf som är våran egen personalkatt här på hotellet men han är ju inte alls lika ........ tjockis?! Jo visst han är ju också lite rund om magen den lilla Gustaf, men det är ju bara för att han har små kattungar i magen:p (Mmm, katten Gustaf är nog inte en han)! Men klart, här är det 29 grader.. Och hemma är det -4?

 

Nä nu måste jag göra mig iordning! Jobbet om 25 min:p
Pusspuss!!!

Kommentera

Publiceras ej