Onsdag .. det är varmt!

1kommentarer

Nästan för varmt.

Illamåendet och huvudväken är borta, skönt. Dock är humöret inte på topp, utan jag känner mig i ärlighetens namn riktigt nere och ledsen. Ögonen fylls av tårar och det känns inte alls bra... Jag känner mig rättså instängd, eller hur jag nu ska förklara. Som att jag inte kommer någonstans och jag är fast typ. Varför nu detta? Hursomhelst ska jag jobba ikväll 17-.. och det känns bra, skönt att få träffa människor och röra sig, (En&halv dag i vårt lilla rum känns som ensamhet en jäkla evighet!!). Så nu är klockan 16 här och jag ska bara mysa sista timmen innan det är dags att dra på sig arbetskläderna..


Jag har fått sola&bada lite idag,
så helt botten får jag ju inte vara!

1 kommentarer

Emilia

18 Feb 2010 20:07

Vad du är söt :)

Kommentera

Publiceras ej