Min mamma..

0kommentarer

Åh mamma åkte i förrgår och det gör så ont:( Jag saknar henne så gimla mycket! Får en sån klump i magen när jag går förbi hotellet.. Tänk att hon inte är där längre.. Åhh!! Nu när hon varit här i två veckor så har jag blivit påmind att min mamma är inte bara mamma, utan också en av mina närmsta vänner.. (Nu rinner tårarna igen..) Jag hade velat att hon stannade längre, så vi hade kunnat ha mer tid tillsammans.. Men om två och en halv månad så är jag på hemmaplan igen, får bara försäka njuta av nuet, och leva på de två underbara veckorna som hon var här v



Sista dagen så bokade vi in oss på en utflyckt som heter Ilet Blanc. Då var vi ett gäng som åkte med vår gummi-motorbåt här på Sail&Surf, ut till en söt liten ö med kritvit strand, fast ingen sandstrand, utan det var krossade snäckor:) Rättså fränt! Sen snorklade vi vid ett vrak där man kunde se massa färgglada fiskar i vattnet! Synd att vi inte fick se någon havskjöldpadda som vi gjorde då vi var ute med Sadakon:) (Det nämde jag kanske inte innan?) Och så fick vi hålla i en sjögurka! Usch va den kändes äcklig:p Helt hård och ojämn. (Jag förväntade mig en mjuk slajmig sak;))

Kommentera

Publiceras ej