En jordbävning i skallen

0kommentarer

Jo förresten, ligger sjukling (Buhu..) .. Blev jag sjuk under vår lilla shoppingrunda igår.... Trodde först när vi åkte att jag nog bara blivit lite bilsjuk, men ikke då! Yrsel, huvudvärk och illa mående hängde med hem och jag blev sängliggande från det att vi kom hem. Inge jobb för min del.. Idag är det då samma sak, illamående och extrem huvudvärk, dock bara en gnutta yrsel. Avskyr detta!! Känns liksom precis som jag är jättesjösjuk :S.. Konstigt..

Men men, tänk, 10 veckor kvar och fyra dagar.. Sen är vi tillbaka. Känns jättekonstigt! Då kommer jag lämna denna värmen, inte kunna bada i detta varma hav nå mer, inte kunna drika drinkar för 2£ stycke.. (Snacka om att jag kommer vara snål på krogen hemma då jag helt plötsligt måste betala typ 100-150 kr för EN drink!). Varmare kläder på dagarna och kvällarna, inge mer hotellfrukost som står färdlig framlagd på morgonen, ingen mer äcklig p-mat:D, inge mer göra sin egen latte.. (Fast jag och Tord har kommit överens om att skaffa en riktig super kaffemaskin då vi flyttar ihop!). Kommer nog bli konstigast att inte bo själv tillsammans med Tord, efter att ha varit sambos i sex månader. Fast sen efter sommaren då vi åker till Australien blir det ändringar igen:) Blir bra de! Åhh sommar i Sverige.. Finns så mycket jag vill göra!

  • Umgås med nära&kära v
  • Ha grillkvällar, käka gott&drika CIDER:D
  • Gå och dansa på strandbaden i högklackat!
  • Gå på systemet (JIPPI!)
  • Fika, fika, fika, fika&fika på CaféKust
  • Sola & kanske bada.. hihi!
  • Ligga och snooza i Tords varma säng
  • Gå på bio!
  • Ha filmkvällar
  • Ha fördrink på Kaptensgården
  • Känna doften av dagg då solen går upp
  • Laga egen mat, i ett eget kök! Ahh smoothies&guacamole!
  • Äta jordgubbar med mjölk
  • Åka ut med båten och åka wakeboard
  • Träna på formtoppen
  • STOCKHOLM
  • Åka till Liseberg
  • Åka till Kroatien
  • Skaffa ett jobb

Åhh blir rent extas.. nästan så jag glömmer bort hur dåligt jag mår just nu:) Men där finns mycket som ska göras inna jag åker hem också!

  • Se på solnedgångar
  • Bada&sola!
  • Skydiving
  • Jetski åkning
  • Utflyckter
  • Drika Eriks, Kaspers & Emys goda drinkar :)
  • Umgås
  • Åka sakado (igen)
  • Snorkla bland fina fiskar
  • Gå upp för vulkanen (om jag någongång kommer palla)
  • Bada i vattenfall
  • Ha Elisabeth, Axel, Sten&familjen på besök :):):)
  • Äta hotellfrulle!
10 veckor..


Det känns väldigt bra att veta att det inte är långt kvar..
Fast man inte ska längta sig bort, och efter annat än det man har för the moment:p
Dålig vana där hos mig!

 

Kommentera

Publiceras ej