Alla Hjärtans Dag

0kommentarer

Idag hade jag och Tord vår sista frukost vecka på typ 8 veckor. Gött tycker Tord, men själv är jag inte säker på vad jag tycker.. Innan vi började vårt tre veckors pass så var jag riktigt sur och grinig! "Fan, tre veckor kommer jag aldrig palla!". Men idag känns det som att frukost är mer min grej. Kanske är det för att jag vant mig vid rutinerna.. Mja, kanske bytar eller något! Sista dagen gick iallafall hursomhelst jäkla bra! Allt har flyti på och jag har haft en del sköna gäster! På lunchen serverade jag ett danskt sällskap på två par. Så söta! Snackade och skojade, precis så som många semesterglada gäster är:) Sen bjöd de mig på kaka, en dansk "kransekage" (något sånt hette de:)). Blev himla glad när jag blev bjuden på kaka, som en av grabbarna själv hade bakat! De va gott:):)

Efter jobbet så badade jag och Tord, mös på solstolarna vid havet med varsin drink och tittade på solnedgången:) Myyyyyyyyyyyyyyspyyyyyyyyys!

Förövrigt så har vattnet tagit slut här på hotellet. Tydligen en överkomsumtion eller va de nu sa. Så det går inte att duscha, inte använda vasken och tvätta händerna och sist men inte minst.. det går inte att spola toaletten!!!! Kul ju! Hoppas vårt vatten kommer tillbaka imorgon! Askan är nästan borta nu också:) Slipper jag känna som att jag andas genom ett sugrör! (Jag ska skaffa nytt brikanyl de första jag gör när jag kommer hem!) Hihi!

Nu ska vi fortsätta vår myskväll jag och honey med att se film.. Avatar, here we come! (Förlåt Buster&Max..)



Så önskar vi er en mysig allavdag!

Kommentera

Publiceras ej