Snö.. snö.. snökaos!

0kommentarer

Att det skulle bli snö i Skåne i vinter kunde jag knappt förstå, ännu mindre detta snökaos! Folk säger det var värre förra året.. Det kan jag inte alls föreställa mig. Jag är glad att jag inte var hemma;)

Men det är mysigt att titta på. Mamma och jag är hemma och lyssnar på musik, dricker kaffe och slår in julklapparna. Vilken känsla! Förra året firade jag inte jul och tro mig i Västindien kunde man inte snudda vid julkänsla eller julstämning. Det kändes bara helt fel att lyssna på julmusik och äta pepparkakor i den värmen. Helt värdelöst! Detta året blir bättre. Snö och skidåkning:)

Min julklapp till mig själv i år blev..


en Onepiece!

Jag vet att några av er tänker, men hallå du har ju redan en lilla gumman?! Jaja I know. Men vafan, kan man inte ha två? :) Jag kommer leva i min Onepiece nu när jag åker iväg! (Iallafall på rummet). Och jag kan inte bli retad, för Anton har en också:D Haha! Klockrent.

Nu ska vi fortsätta mysa och pynta huset i rött, stjärnor och tomtar! Vi hörs sen.

Kommentera

Publiceras ej