Pistvisning ..

0kommentarer

Anna&Anton

Men inga gäster. Nej tyvärr ville ingen åka med oss idag, vilket kanske var tur. Anna, Anton och Jocke kom till Avoriaz från Morzine nämligen för att åka tillsammans med oss:) Underbart! Goa, rara personer, härlig skidåkning och Kalles kaviar! Yes Anna köpte med sig Kalles kaviar till mig! Ih det är så gott! Kanske kan gissa vad jag sitter och äter? Ägg med kalles såklart! Snart dags att sussa dock. Galet trött efter skidåkningen och det blir inte mycket sömn för min del på nätterna. De spränger nämligen raviner när det kommit mycket snö och det låter precis som om en bomb, ni vet på film när det är krig. Fick mig en stor chock första natten jag hörde det! "Anton! Hörde du?! Va fan va det?!". Men ingen fara som sagt.. Blir tyvärr lika rädd ändå varje gång jag vaknar av ett Booooooom!

Imorgon är det en ny dag och det blir ett nytt försök på pistvisning, dags att nanna:)
Pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej