Myskväll

1kommentarer

Hemma i lägenheten efter promenad ute i kylan. Nu har vi pratat med människor i byn som vi ska sammarbeta med:) Franskafton, picknick, pubcrawl, lifkort och massa massa mer. Mycket är nytt men allt är väldigt roligt. Sånt eget ansvar och grejer:) Att man anordnar allt själv! Riktigt sjovt. På söndag kommer där 12 danska gäster och det ser jag fram emot:) Och vilken tur att Anton kom tidigare! Hade varit ganska ensamt och jag måste nog säga att jag inte riktigt hade fixat allt.. Fick inte ens igång vårt internet:p Jaja jag lär mig! Det är bra att få vara lite vuxen fast jag känner mig som 18 år. Längtar till fredag och lördag, ni kan kanske gissa vad jag ska göra;) STÅ PÅ SKI!!!!! Och på fredag afton ska vi åka kälketur. Då åker min nya hjälm på:)

Nu ska vi se på film jag och Anton och översätta lite mer danska texter.. Jippi.. :)

PUSSPUSS!

1 kommentarer

mamma Carina

15 Dec 2010 23:15

Ser så härligt ut!!!!!!!!!!!! Så ljust och fint med all snö, och vilken utsikt ni har från lägenheten! Jag vill oxå vara där du är..........Puss min skatt!!!!

Kommentera

Publiceras ej