Barbra streisand!

1kommentarer

Idag är ingen vanlig dag för det är min storebrors födelsedag! Grattis Niclas:) Igår var vi nere på The Place och lärde känna flesta av de andra guiderna som också ska arbeta här. Riktigt kul:) Och när klockan slog 00.00 ringde jag brorsan och sjöng, pratade lite och så kom en stor saknad. Efter samtalet kubbade jag in på toaletten och tårarna kom och bara rann ner för kinderna.. Inte nog med att jag träffar min bror så lite som jag gör. Nu är man ju iväg och allt.. Ja ni vet när någon betyder så sjukt mycket. Tänk bara när jag får hemlängtan. Herregud! Nä nu ska jag inte tänka på sånt:) Att vara här är fantastiskt. Jag blir så lycklig varje gång jag kommer ut i snön, den friska luften och allt. Det kommer bli en bra säsong!

Och såhär ser det ut hos oss..


Titta här va, Mikki hon kan laga omelett!



Hoppas ni har det bra där hemma! Dags att göra lite nytta:)
Puss!

1 kommentarer

Bror <3

15 Dec 2010 23:18

Saknar dig syster! Riktigt avundsjuk =)

Kommentera

Publiceras ej