AVORIAZ BABY!

0kommentarer

Hej å hå va tiden den gå! Ikväll kommer våra första gäster på 12 personer. Snacka om att jag är spänd! Och imorgon har vi vår första pistvisning. Hur ska det gå undrar jag? Systemet är stort och jag har stått på skidor ynka två gånger.. Buu:( Å andra sidan har jag fem månader på mig;) Det blir så bra!

Nu sitter jag här igen, efter en misslyckad lunch med tonfiskpasta (den gick inte hem hos min danska rummy) och skriver lite välkomstbrev, renskrivit mina informations papper och annat gott. Segt vill jag nog säga. Men det är bara att titta ut genom fönstret. Jag är trots allt i himmelriket v

Jag vet det har varit dåligt med bilder, men min kamera vill inte fungera när jag sätter in den i min nya fina MacBook, (storebror, jag älskar den! Tack för hjälpen:). Så där får vara lite förståelse. Den fungerar tack å lov på Antons dator och här har jag lite att bjuda på!










Paradis eller vad?


Louise, Maz, Anders och Ida:)









Rara Simon på The Place:)

Nu är det dags att hämta nycklar. Puss!

Kommentera

Publiceras ej