Borta bra men hemma bäst

1kommentarer

Nu är vi tillbaka i Skåne och jag måste säga att det känns ganska skönt trotts det varit himla mysigt att vara i Stockholm, hälsa på pojkarna och vara i Gustafs lägenhet. Igår åkte jag ut till Värmdö  på middag och träffade Moster, mormor och mina tre kusiner som jag inte träffat på några år. Det var det bästa på resan! Jag kände mig så glad och ville inte att kvällen skulle ta slut:( Det känns jobbigt att ha ett sånt avstånd ifrån dem.. Och att vi träffas så sällan som tre år imellan. Får magknip! Men det blir ändring nu, storebror Niklas flyttar upp nästa vecka för att börja plugga till tandläkare och därför kommer där bli mer Stockholm helt enkelt. Idag har vi bara tagit det lungt och ätit frukost på Fotöljen och kollat lite secund hand butiker.

Det blev inte så mycket bilder av någon anledning men här har ni lite att smaka på:)










Utgång på Sommar



Utflykt på Lidingö

1 kommentarer

johanna

19 Aug 2010 21:21

hihi fina bilder/ Jojo och charlieboi

Kommentera

Publiceras ej