Regn ø gummistövlar!

0kommentarer

Åh så härligt det var att vakna till regn i morse:) Njuter av att höra det smattra mot taket och marken utanför. Tord ligger fortfarande och sover, det kliar i fingrarna lite och jag har bara lust att hoppa i sängen, gala som en tupp å väcka honom! Fast så får man väl inte göra för då är man väl ingen snäll flickvän? Bara att jag har ju varit vaken sen klockan halv 10.. Börjar bli lite tråkigt att sitta här då inget kul går på tv, jag har fullt med slem i halsen och börjar bli hungrig. Buuuu! Nä 20 min till sen är det dags för Herr Thott att vakna! 

Igår var det strandbaden som gällde så jag, Matilda, Tove och Madde drog dit tillsammans. Jag vill väl inte påstå att jag hade superduper kul eftersom min hals fortfarande var sjukling (vilket var ganska bra då jag inte kunde röka riktigt:) och jag var inte sugen på alkohol för fem öre. Kanske bra det med och spara sina pengar inför nästa vecka! (Stockholm på fredag med Johanna & Charlie!!!) Mina nya skor från Rizzo som jag använt två gånger har gått sönder i hälen och ska reklameras i veckan.. Typiskt. 

Nu måste jag ha mat!
Pusspuss ha en regnig men mysig söndag:)

Kommentera

Publiceras ej